We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.

Vi på PURO är här för att göra ditt liv enklare!

Är du redan en av våra fantastiska kunder? Grattis, du är i gott sällskap! Har du fått en faktura från oss? Ingen stress, vi har svaren på alla dina frågor och står redo att hjälpa dig med dina utmaningar i vår chatt.

Okej, vi måste erkänna att PAAVO, vår chatbot för närvarande endast erbjuder service på finska, men oroa dig inte, PUROs kundrådgivare hjälper dig även på svenska! Vår kundtjänst är tillgänglig i chatten från måndag till fredag mellan kl. 8:30 och 14:00.

Om din fråga handlar om en faktura du fått från oss, så är chatten den enklaste vägen att ta itu med det. Du kan använda chatten för att göra en reklamation, berätta om du redan betalat fakturan eller kanske be om mer tid för betalning - vi är öppna för alla dina önskemål.

Så, låt vår kundsupport förenkla ditt liv. Vi ses i chatten!

Öppna PUROs chatt

Vår MinPURO-webbtjänst är tillgänglig dygnet runt

I MinPURO-webbtjänsten hittar du all information som är relaterad till din fakturafinansiering. Du kan bland annat hitta svar på de vanligaste frågorna, kolla upp statusen för fakturor som ditt företag har skickat, se ifall PURO har mottagit fakturan eller se om finansieringsdelen av din faktura har betalats till ditt konto.

Du kan logga in på MinPURO dygnet runt.

Öppna MinPURO

Vår kundtjänst finns tillgänglig

Vår kundtjänst betjänar dig via chatten, e-post och telefon. I MinPURO-webbtjänsten hittar du aktuell information om din fakturabelåningslimit.

Öppettider:

Chatt: 24/7

Chattkundtjänst: Vardagar 8.30-14

Telefonkundtjänst: Vardagar kl. 8.30-14

Logga in på MinPURO-webbtjänsten. Du kan nå vår kundtjänst per telefon på nummer +46 858 098 456, och via e-post på adressen puro@puro.finance

Öppna Chatt